update

Inte så mkt har väl hänt sedan sist, har vart tre gånger på gymmet och idag drog jag och sandra ut på en springtur i regent park med lite styrka i mitten. Var toppenskönt eftersom jag aldrig kunnat springa men upptäckte att det inte var några problem.
Har ju övat på rullbanden i gymmet men det är ju inte riktigt samma sak.... Men det gick! Ganska stolt och vilken rush att bevisa för sig själv att det visst går!
Det går ju till och med att andas ;) hehe

Vad mer, jobbat varje dag, vart ute på några mysiga pubbar under veckan. Kul att se andra delar av london, väldigt mysigt!

Bokat en resa till rumänien har jag gjort också,  hälsar på Hanna den 18-21 maj! :) Hoppas verkligen det är fint väder då också!

Bestämt är det också att vi kommer hem innan vi flyttar till australien, ca två-tre månader kommer vi vara hemma. Ska bli kul att få träffa alla då! Är lite orolig att jag inte ska kunna hålla igång med träningen där när jag inte har sandra som taggar en men vill man så går det väl :)

Nu blire en snabb dusch innan sängen, blev inte många timmars sömn igår så det ser jag verkligen fram emot!

KRAM
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0