Starta upp igen!

Var det dax att börja skriva lite här nu!
Har haft två veckors semester med lite jobb och nu ska jag börja ta tag i saker igen!

Idag tog jag visserligen en för lång sovmorgon men det var faktiskt väldigt skönt det också.
Efter frukost/lunchen tog jag hunden ut på en joggingtur och så for vi och handlade lite grann och nu ska jag klippa klorna på lillen och kasnke träna lite!
Måste ju komma ihåg att anmäla mig till högskoleprovet också! Viktigtviktigt!

Blir nog inget stan idag men definitivt imorgon då jag äntligen ska och klippa bort lite slitet hår och få tillbaka lite frisyr som jag hade innan. Just nu har jag ju bara allt lika lång och så halvlångt hår. Vilket känns lite småtråkigt om jag ska vara ärlig. Det bara hänger.
Så tillbaka till lite uppklippning för att få lite volym på det hela!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0