Lördag

Inga dagar kvar. Bara timmar. 5 Timmar.
Det känns så konstigt!

Igår hade vi min leavingdinner och jag hade det så himla kul! Jag fick kort och presenter från familjen och teckningar från michael och en massa skoj. Maten var jättegod, efterrätten var ännu bättre och sällskapet bäst. Så Vilken bra avslutning. Fick dock lite dåligt samvete eftersom dom gjort så fint avskedspaket till mig och jag inte hade någonting till dom!
Så jag ska skicka dom från sverige istället och ta med lite grejer jag vet att dom gillar när jag kommer tillbaka. Tex Oboy som Michael ÄLSKAR. Det borde nog räcka!

Men, bara en timme kvar innan vi drar. Måste städa och packa och äta lite frulle.
 5 timmar kvar!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0