Utgång i Horsham

Igår hade jag tänkt stanna hemma och spara lite pengar men så blev det ju icket...
Efter BBQn så följde jag med Pauliina hem till henne och där gjorde vi oss iordning. Blev en svart tischa och mina nya jeans shorts för mig :)
 Och vid halv tio mötte vi upp de andra på Piries och snackade lite, drack nån öl och skrattade.
I början var det ganska tomt men de kom fler och fler så när vi drog vid halv tolv var det kö in....
Efter pubben drog vi vidare till den enda dans-/nattklubben dom har i här. Inte så högt betyg på den men det var ändå kul att få dansa och tjoa runt :)

Vid halv tre drog jag och Pauliina hem, och jag sov hos henne så jag inte skulle väcka upp familjen när jag kom hem, hundarna skäller ju ibland. Sen kan man inte riktigt sova ut här hemma så det var riktigt skönt att sova ut hos Papu!

Idag blir det nog prommis med hundarna, stryka lite tvätt och sen gymma. Inte så himla mycket. Bara ta det lugnt!
Just nu ligger jag i mitt rum och bara lyssnar på musik. Tänkte göra det ett tag till innan jag gör nånting annat ;)
LAT.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0