Träning is a lifestyle

London var flopp så det glömmer vi och blickar framåt, ska nog tillbaka dit nästa helg så då blire nog bättre!
Har haft en dålig helg överlag så nu kan det ju bara bli bättre!

Idag har jag mest varit lat, inte gjort så mkt utan bara velat sova bort dagen, dock var jag till gymmet tidigare och nu vid åtta ska jag in till body pump med tjejerna! Det kan ju bli kul, ska ta det lugnt eftersom jag har PT med Andy imorgon och jag vill ju inte ta ut mig helt så jag kommer stel som en pinne med värsta träningsvärken imorgon, det hade ju också blivit flopp!

Så har jag försökt göra ett träningschema som jag inte alls kommer hålla men det kan ju va bra riktlinjer iaf, så jag vet vad jag skak göra på vilken dag och så!
Den innebär en till två dagars vila per vecka, men en av dom dagarna kan jag ju bara köra kondition så blire ju som vila ändå om jag får lust alltså.


Ikväll blire Body pump!

/S


Kommentarer
Postat av: anita

puss på dig gumman du är duktig....

2011-05-03 @ 00:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0