Sauna

Igårkväll tog vi oss en liten saunakväll och det var riktigt skönt! Jag, sabrina och marie och några till som vi inte kände. Jag satt iaf från halv nio till halv tio i bastun och jag känner mig superfräsch nu! Vet inte riktigt varför men jag har väl svettat ut all skit :P HUr bra hade inte det vart om det faktiskt gick till så?

Iaf, sista halvtimmen pendlade vi mellan bubbelpoolen och bastun och bara slappnade av. BLev dock lite sent hem så jag var ganska trött imorse men det är det värt. Ikväll blir det samma igen fast jag funderar på om jag ska ta och gymma lite före? Känner mig mycket bättre! Tisdag var definitivt min värsta dag men sen igår har jag inte haft ont i halsen och är bara lite snorig. Vi får se hur jag gör, antingen idag eller så väntar jag till imorgon för att vara på den säkra sidan. :)

Nun blire dammsuga och sedan iväg och tjäna lite extra pengar! Ska skynda mig så jag hinner tillbaka medans det är soligt och fint väder!

/S

Kommentarer
Postat av: anita

mm det låter NÄSTAN lika skönt som vi har det två-tre kvällar i veckan i badtunnan. Såå himla skönt att få krypa ner i den och bara slappna av innan man går isäng. tur krille skulle göra ett byggprojekt.

2011-05-19 @ 22:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0