Så var man fattig

Har just betalat min pbot, det tog emot lite eftersom 25 pund är en för stor del av min lön och jag vill ju spara ihop lite pengar! Ah, nu vare gjort iaf och jag tänker inte glömma bort att betala min parkering igen! Det var för dyrt så well done till pvakten.

Idag är det onsdag, såg fram emot en skön ensam dag men det blev inte så eftersom pappan är hemma. Dock så skiner inte solen ändå så det gör väl inte så mkt. Kan ändå inte ligga ute och sola...
Vid 12 bär det iaf av in till gymmet för PT igen! Har ju inte hunnit träna sen förra gången så det är på tiden, är dock förkyld så vi får se hur bra jag pallar det... Förra gången var det ju faktiskt inte så farligt, bara den jäkla stepmaskinen som jag kände av. Vilken hatkärlek...

Ikväll blir det gymmet igen för då ska vi basta och bubbelpool(a) Ska bli riktigt skönt!
Och nu ska jag ta hundarna på en prommis, väcka kroppen lite till gymmet, känner mig otroligt seg idag.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0