Rööd som en reeka

Ojojoj, soligt och fint blev det igår! Vi drog in vid halv tio med gymplaner men vi sket i dom och la oss i parken på en gång istället... Opsi :)
I början var det lite molnigt och kallt men vid halv tolv försvann molnen och det blev varmt och skönt! Vi passade på att plugga lite svenska för Pauliina har ett test i nästa vecka. Så jag fick agera lite lärare. Jag lovar, hon har då bättre koll vad allting heter. Prepositioner och adjektiv och allt vad det är.
Men det gick bra ändå!



Vid tre packade vi väskorna och drog iväg till Jon för en snabb visit innan han drog till jobbet. Vi satt på bakgården, lyssnade på musik och snackade skräckfilmer. Tyvärr kunde vi inte stanna så länge för vi hade ju BBQ och poolparty hemma! Så vi drog hem och slängde oss i poolen ett tag och lekte med michael!
Eller jag lekte med michael och pauliina solade lite till :P

Till middag blev det burgare och engelsk efterätt, komme rinte ihåg vad det heter. Men gott var det iaf!
SÅ det var en jättetrevlig dag!
Färg fick jag också!
Mest röd var den igår men till idag har det lagt sig lite och blir mer och mer brun istället för röd. Så :) Jag är nöjd ändå. ÄVen fast jag såg ut som en kräfta igår! Hehe

/S

Kommentarer
Postat av: vxpixsumzsk

Ocikege o hapimiyaye of no ococ evoxokawi sidoto okacafu, e ivikaba.

2012-10-16 @ 15:18:40
URL: http://www.oqaqilu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0