Onsdag

Soligt och fint väder idag, känner av rumpan och lite ben sen igår men får nog se till att han pushar mig lite mer till nästa gång, hade ju tänkt dra till gymmet igårkväll igen, då är man inte slutkörd!
Men det blev inte så jag far dit ikväll istället, bastar och badar bubbelpool med P och S! Blir nog riktigt skönt!

Skolmorgon idag så det blev att skjutsa Michael till skolan och sedan ta en paus till nio då Pauliina kom! Så drog vi ut på en prommis med hundarna, Jag gick nog lite långsamt med mina stela ben för efter ett glas vatten och lite tjatter hemma hos mig gav hon sig hemmåt i en väldans fart. Jag hänger inte riktigt på, långsam som jag e...
Efter det har det mest vart slapp i trädgården i solen och sett lite film och städat rummet!
Om 40 min ska jag hämta michael, kasnke borde jag stryka lite innan dess?
Vi kör på det!

Tjohejs!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0