ONsdag

Hade egentligen PT timme idag men bestämde mig för att skjuta upp det en vecka eftersom jag är snorar och håller på. Efter förra veckan fick jag väldigt svårt att andas så tror det är bättre att bli friskare innan jag kör på igen! Dock tycker jag PT är otroligt bra! Ser resultat och jag har träningsvärk i nästan en vecka efter varje pass.
Speciellt efter förra veckan, ajajaj!

Toppen tycker jag, tror jag kommer se bra resultat efter de 12 veckorna!
Ikväll blir det istället bastu och bubbelpool och lite chatter med tjejerna! Det kan man ju göra även fast man inte tränat innan ;)
Så inviger jag min nya bikini jag köpte igår! Äntligen en som inte är för stor :P

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0