Morgonpromenad

Idag är jag på lite bättre humör. Känner inte ilskan mot vodaphone längre, brudarna verkar kunna komma imorgon och vädret är fint idag! :)

Imorse vaknade jag klockan 6 av mig själv efter bara 6 h sömn, vet inte riktgit vad som hände där... Men vid sju så fick jag väcka michael iaf och börja dagen, fick klart allting väldigt snabbt så jag hann till och med stryka alla kläderna innan kvart i nio, då tog jag hundarna med mig och gick för att möta pauliina!

Idag gick vi en väg som vi aldrig gått förut, visste inte ens att den fanns! Men det var en trevlig runda! Vi kom ju hem tillslut också! :P
Vet inte riktigt hur jag ska göra idag. Skulle vilja in till horsham och sätta in pengar på mitt konto och snacka med vodaphone men eftersom jag måste köra in ikväll också känns det inte lika kul... Massa pengar. Kasnke kan göra det imorgon, ska ju ändå in till Horsham för PT efter jag har hämtat tjejerna på Gatwick!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0