Måndag

Sådärja, så var en otroligt rolig, men tröttsam helg över!
Det blev racing på lördagen och när vi kom hem vid sju så tog jag en snabb dusch och drog iväg till dorking för att ta tåget till LONDON!
Kom fram, snackade med en snygg irländare och väntade tills Hanna kom vid 22. Då tog vi första bästa resturang som var en sport-grill bar! Riktigt goo mat! Delade på en flaska vin och satt och snacka!
Resten av kvällen blev det partyyy, drog in till oxford circus och picadilly. Dock var det värdelöst men nu har jag kollat upp med en kompis vars man ska och vi var tydligen ¨på heeeelt fel ställe. Men vad gjorde väl det, kul hade vi! Nästa gång blire SoHo istället :)
På söndagen blev det några timmars sömn innan vi drog in till stan och käkade, gick på sealife och vandrade runt i notting hill /portobello market. Otroligt mysigt område vare.

En supertrevligt helg helt enkelt!

Sen när jag kom hem till horsham drog jag iväg på Eves leavingparty och hade kul till 02 då jag äntligen fick komma hem och lägga mig i sängen! Jag ville inte upp när klockan ringde halv sju :(
Känner i halsen att det nalkas förkylning eller nått så det blir en tidig kväll, hade först tänkt dra till gymmet och body pump men jag måste helt enkelt sova så nu blire snart natt istället!
Nöjd är jag då! Mkt bättre än förra helgen!


Bilder kommer imorgon!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0