Löördag

Så var det äntligen helg!
Igår var det lite barnvakt och så hade vi tänkt gå ut efter men det blev så sent så vi somnade istället:.. Vilket var skönt för idag är det barnkalas och då behövs all energi som finns!

Jag har dock lite tur, för jag har ställt upp som chaufför till dotterns tennismatch så jag kommer missa nästan hela partyt på gott och ont såklart... Istället blir det en skön dag i solen kollandes på tennis någonstans på landsbygden.
Frågan är ju om jag inte hinner med lite park med tjejerna efter tennisen också, det hade ju vart mysigt!

Annars då? Jo det händer inte så mkt. Eurovision ikväll som vi ska kolla på, vi har alltså tyskland, england och sverige i samma rum! :)
På söndag är det ju SVERIGE -FINLAND! Jag och pauliina har redan börjat pika varandra och på söndag ska vi se matchen ihop någonstans! Vars vet jag inte än men det löser vi nog tills dess. Det hade ju vart roligt om vi kunde se den ute någonstans, men jag tvivlar på att det finns någon pubb som visar matchen...
Jag älskar ishockey, men det blev ju extra roligt nu när jag faktistk känner några finskor som man kan tracka när vi vinner! hihi



/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0