Internet access

Så kom internet tillbaka, kasnke lite hemskt men jag har haft det lite småtråkigt när jag inte kunnat kolla in facebook och så :S Sitter nog lite för mkt vid datorn tror jag...

Iaf! Det är fredag idag, den här veckan har gått lite för fort! Har knappt hunnit bestämma mig hur jag ska göra i helgen.

* Ska jag köra ikväll eller ska jag stanna och sova i Horsham?
* Ska jag åka imorgonkväll eller på söndag till London?
* Ska jag Gå ut på söndagkväll också?
* Ska jag följa med Nick på racing imorgon?
* Kan jag göra allt?!

Det lutar åt att jag kör ikväll så jag lätt kommer upp imorgon till racingen, sen åker jag till London på lördag em och går ut med Hanna och på söndag träffar upp dom här i horsham igen. Det låter väl som en bra plan?
Tror jag kör på det!



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0