In bed

Då har jag vart på gymmet igen! Grymt skönt!!
Var ju ett bra tag sen nu så det var verkligen dax hehe. Körde armar och abs för jag vet att Andy kör hårt på mina ben på onsdag. Vi har som mål att ge mig träningsvärk i benen och då får man kämpa på. Förra gången klarade vi det målet galant. Kunde knappt gå på halva veckan. ONT!
Men bra såklart!

Så nu har jag kört lite av armövningarna och jag märkte verklgien att det var ett tag sen sist. Men jag tycker jag gjorde riktigt bra och jag har inte riktigt ork att ens lyfta armarna längre.
Imorgon far jag och pauliina till gymmet igen på morgonen, direkt efter jag lämnat av Michael.
Sedan blir det nog simmning och sauna på kvällen där :) Härligt att få komma igång igen!


Här ser ni bilder från igår, RÖÖÖD.
Får visa bilder imorgon att det faktistk har övergått till brunt nu ;)
Kunde visa nu men mina nyfärgade ögonbryn behöver sätta sig lite och tills imorgon ser jag nog mer normal ut igen :P

Godnatt
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0