Hejhopp!

Idag är det en lugn dag, firar såklart att Saade kom 3 igår och att sverige kommer vinna ikväll gör ju allting bara mkt bättre!
Tog tag och följde med till kyrkan tidigare idag, tänkte att det var dax att visa mitt fejs där igen, så nu behöver jag inte göra det på ett tag till hehe ;) Nä, men det är väl ändå tur att dom sjunger mkt så blir det inte så himla tråkigt, så försöker jag hänga med på engelskan så gott det går, det är ju faktiskt inte helt lätt när dom pratar snabbt om svåra ämnen! I did pretty good tho.

Efter det hoppades jag på vackert väder men solen gick i moln och då blev jag inte så taggad på att göra nånting om jag ska va ärlig, hade ju tänkt mig en tripp in till horsham, kasnke köpa nånting nytt på t-k maxx, gymma lite och sitta lite i parken men det får bli lite gym snabbt innan ishockeyn ikväll istället.
Drar över till Pauliina och kollar där!
Eftersom ishockey inte är så stort här så blir det lite små krångligt att hitta en kanal som faktiskt visar matchen, det kommer säkert sluta att vi kollar på datorn. Spännande blir det nog ändå :) HEJA SVERIGE!!



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0