Whip my hair

Nu om 50 min ska jag var på gymmet för att gå igenom nånting. Ingen aning om vad det är men det är väl spännande. Så jag kan dra igång på riktigt!
Tror den genomgången bara var ca 30 minuter och då kan jag träna lite till innan jag går ner på stan för att klippa och färga mitt håår! :D
Äntligen. Kanks edet är bra att det inte går att lägga in bilder, ni skulle bli förskräckta! Så farligt är det faktistk!
Har läst att dom är väldigt duktiga där, försöker dock fundera ut hur jag ska säga allt på engelska. Det blir ju det krångliga biten. Det får helt enkelt bli teckenspråk... Det är väl ändå tur att hår faktiskt växer ut igen också!

MEn, måste nog börja dra mig för jag har ingen större koll vars jag faktiskt ska...

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0