värken kommer, blunda och låtsas att den inte finns.

Nu kommer träningsvärken smyygandes mer och mer. Jag känner rumpa/baksida ben och "revbenen" och även bröstmuskeln i vissa tillfällen. Konstigt nog känner jag även av nacken, men jag tror inte det har något med träningen att göra utan pga jag låg som en korv inatt när jag sov. Alltså inte runt som en falukorv utan mer knöligt och med mina kuddar väldigt oskönt, halvt under huvudet... Tänk mosad korv.

Och så valde jag att göra tvätten imorgon, eftersom det var så pass lite. Tog istället en rubiks kub och satte mig på altanen som är uppvärmd av solen och försökte lösa den. Det gick sådär va. Den e halvklar, och det verkar som den inte riktigt vill sammarbeta med mig heller så den kommer nog förbi halvklar ett bra tag till.



/S


Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Haft en bra dag?

2011-03-22 @ 17:45:11
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0