Träningsvärk och början till förkylning

Okej, jag erkänner. Jag satt inte i solen heela dagen igår. Faktiskt så städade jag hela huset, promenerade hundar, fikade med P och gymmade hela kvällen. SÅ det var en väldigt produktiv dag tycker jag!
Gymmet var helt okej, eftersom vi for dit vid åtta var det ganska fullt men det gick bra ändå! Tog det ganska lugnt för jag kände att en förkylning var på g. Så det blev armar och ben. Kände mig helt slut igår när jag skulle köra hem, spaghetti armar!
Men, jag har inte fått träningsvärk än, stel är jag så vem vet, det kasnke slår till imorgon istället...

Idag behöver jag inte städa hela huset men jag drar ut på en prommis med P vid halv tio. Sedan planerar jag att dra en vända till gymmet igen. Har ju PT imorgon så jag vill gå igenom prog. lite till! Spec eftersom jag skippade magträningen igår...

Och nu tittar solen fram också! Så det blir nog några sköna stunder ute i solen igen! Har fått lite färg redan, men inte så det syns... bara för mig :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0