Städdag

Huh, nu är jag snart klar med städningen för idag. har gjort det som tar mest tid så nu är det dammsuga övervåning och skura nedervåningen kvar sen ska jag ta en skön prommis med vovvarna i det varma vädret!
Det är ca 15 grader men tyvärr massa moln på himlen. Fast det är skönt ändå.

Ikväll ska jag ta mig till gymmet med pauliina igen! Cant wait, sist var i fredags.
Frågan om jag kommer dit, en lampa i bilen lyser och jag har ingen aning vad det är för något. Kan tänka mig att det saknas vatten el nått olja kasnke, men jag får inte upp huven. SÅ störande!!
Ska fråga mark när han kommer hem från jobbet, så kanske han vet!

/S


Kommentarer
Postat av: The Fashionisto

Tjenare, vilken trevlig blogg du har :P

2011-03-28 @ 15:07:10
URL: http://thefashionisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0