Se solen e framme ida me

Godmorgon alla sköna!
Idag är en bra dag, kvällen igår var toppen, spenderades svettandes och skrattandes på gymmet! Träningsvärk i ben och rumpa och armar idag och jag som har PT vid halv ett. Hoppas han har förståelse!

Jag har faktiskt börjat se liiite resultat! musklerna på armarna, iaf på vänster börjar det faktiskt dyka upp och benen börjar bli bättre och starkare! Fått upp aptiten har jag också så jag har börjat käka lunch igen. Och det är ju bra så jag inte går in i en till svältperiod!

Annars då?
- Jo det är ju klarblå himmel, stor, varm sol och +15 idag.
Jag har ju nästan ledigt under dagen så det blir sol intag antingen i parken bakom gymmet eller här hemma i trädgårn. Kasnke båda.

Jo, så har jag fått ett mail om ipad 2! Den släpps på fredag klockan 5... Så typiskt. Jag kan inte då så jag får kolla på lördagen istället. Om den finns kvar är det nog lika bra, för jag har ingen lust att stå i kö. Då får den hellre vara slut.

/S

Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Jag jobbar inom demenssjukvården som Undersköterska, vikarierande samordnare, planerare och schemaläggare! :)



Våran hund Prada tar medicin mot Epelepsi ..!

2011-03-23 @ 09:43:43
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0