Messed up!

Mitt första misstag, eller jag har förmodligen gjort misstag förut också men inte blivit tillsagd.
Idag missade jag ett sms från dottern om att jag skulle hämta henne tio minuter efter det vi hade kommit överrens om. Men eftersom jag inte såg det så sa inte jag det till Mamman när hon for och hämtade henne tidigare idag så istället fick hon sitta och vänta i 20 minuter ( dottern var ännu senare ändå) Och blev arg och irriterad.
Det slutade med att hon kom hem just när dottern ringer hit och berättar att hon är klar. Hon får en utskällning och får gå hem och sen får jag en tillsägelse att jag måste hålla mer koll på min mobil ifall jag får samtal eller txts. Helt och hållet mitt fel jag vet. Det var dumt. Så nu har jag ändrat min smssignal till en lång och hög med klart ljud och höjd volymen till max så jag hör!!  Det känns så dumt!
Jag for iaf och hämtade dottern med min bil så hon slapp gå hela vägen hem. ÄVen fast det inte är så himla långt...
Så nu håller jag mig undan. Gillar inte att känna mig dum.

/S

Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Min dag har vart kaon bra! Underbart väder och nu sitter jag på jobbet! JObbar till kl 23

2011-03-22 @ 18:16:52
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0