Lördag är min lediga dag!

Jag tog sovmorgon idag! Det var väldigt skönt eftersom jag kände mig trött igår! Sov ända till åtta, snoozade till nio och tog en prommis med hundarna i skogen! Det var härligt att komma ut i det fina vädret! Solen låg på och jag gick ut i shorts och tröja utan att frysa, hur toppen är inte det?

Sen vände tyvärr vädret och blev blåsigt och solen försvann men det var ändå helt okej så jag skjutsade C till hennes Netball match i cranley och kollade på den! Det var kul att se, lite som doppboll fast ändå inte! Iaf, matchen spelades på cranleys boarding school. Det var som ett litet samhälle där alla elever bodde, gick på skola, åt. Dom hade tom hästarna sina där! Behöver jag säga att det var gigantiskt!?
Coolt var det! Så vi kom hem för ca 30 min sen, har käkat ett äpple (!!!) och nu väntar jag på att Zira ska komma och hämta mig så far vi till stallet och kollar på en ponny jag kasnke ska rida! So fun!
Tydligen är hon bara lilliten (145 cm) men om hon är grov kasnke det går ändå?
VI får se.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0