Jordan

Min Pt heter Jordan, han är ca 165-167 cm, 20+ och har mkt muskler. Idag pratade han och skojade för första gången den blyge rackarn. Så idag var garanterat den roligaste gången hittills. Det kan ju va för han fullkomligt körde slut på mig också. Satsade på stort idag antar jag.

Efter gymmet gick jag ner till parken som ligger just bakom i anslutning till gymmet och solade en timme. Det kändes precis som en svensk sommar för mig så jag somnade nästan där mitt i parken. Det var skönt! Då slapp jag sätta mig med min spaghettikropp och köra bil hem på en gång också. Det var nog bra!

Menmen! Nu ska jag stryka lite kläder och passa på att njuta av solen medans den e framme!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0