Helt slut i kroppen

va skönt det var att gymma! Nu är jag helt slut och orkar knappt lyfta armarna... Men nästa vecka på onsdag är det min sista pt timme (för den här gången iaf ) och då ska vi gå igenom hur allting har gått, mäta igen för att se om det blitt någon skillnad. Vilket jag hoppas att det har annars blir jag faktiskt lite ledsen. Så ska jag få ett nytt träningsschema. Inte för att jag riktigt behöver det nu men det kan ju vara bra för att öka motivationen och så, då blir jag inte lat igen :p Ska jag bara se till att hålla ing den här gången så blir det nog enklare att hålla igång när jag kommer till sverige igen. Imorgon är det tisdag alltså slapp dag. 9.30 ska jag möta p för en prommis och sedan ska jag packa upp min stora väska och bestämma vad som ska tillbaka till sverige. oh, jag måste ringa zira också så jag får komma och rida ponnyn! Wihoo Nu då?godnatt. /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0