Guildford och gym

Tog en lång sovmorgon imorse och bara njöt, för imorgon är det upp tidigt igen! Men det är ju faktistk inte så himla farligt, mitt jobb.
I helgen har en tidigare au pair vairt poå besök med hennes pojkvän så igår hade vi middag med Mark and Jo (och Lola såklart) igen!Det var väldigt gott  och kul! Hade tänkt fara in till gymmet efteråt men jag stannade kvar istället! Dottern i huset börjar prata mer också så nu börjar väl allt gå över till vardags och jag kommer in mer och mer i familjen!

Mina planer för idag är att jag ska till guildford nu! Har ju st kommit ur duschen efter gymmet så det är egentligen bara å fara! Hoppas att det inte är för mkt folk ute idag, det småregnar ju så jag tror inte det. MEN samtidigt är det ju helg, vilket betyder mer människor...
Vi får se, ska iaf till Hm och ko0lla chinos. Sen primark och se om jag hittar något att träna i!

Toodles


/S


Kommentarer
Postat av: Anonym

blev det nån titt på ponny igår?

/mamsen

2011-03-13 @ 13:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0