Fredag

Dagen före helg, det ska bli skönt! Har mycket att se fram emot :)
Idag skiner solen och jag sitter i den inglasade altanen och njuter. Där är det varmt och skönt :)

Igår följde jag med Pauliina med till gymmet i Horsham och joinade! De har ett erbjudande på 3 månader för 99Pund vilket är bra, men eftersom jag tecknade det i början av mars behöver jag inte betala för mars om jag inte fortsätter efter juni (väldigt knasigt jag vet!) SÅ man kan ju säga att jag fick 4 Månader förr 99 Pund. Halva priset! Jag gillart!
Har dock inga träningskläder så på lördag drar jag in till Horsham och shoppar skor, byxor och kanske en tröja. Så kan jag köra igång sen. Vill helst inte köpa nya dojor men jag tror det blir jobbigt att gymma utan. Det blir nog dock några från en charityshop så dom är billiga ;)
Sen badkläder vore ju nice också eftersom gymkortet gäller allt, så kan jag simma eller slappa på relaxavdelningen efter träningen ;)


*Bilder får komma sen, förtfarande för segt*

Nu tar jag min ekonomibok och mitt anteckningsblock och sätter mig och pluggar ett tag!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0