Fredag!

Snart helg och suffolk!! Ska bli så kul!
IDag kommer ipad 2 ut också, men jag orkar verkligen inte stå i kö, så mkt vill jag inte ha den så det får bli om det går att köpa den imorgon i Bury annars så beställer jag den från hemsidan. Fraktfritt!

Även idag är det varmt och skönt, även om det är lite molnigt, har vart ute med vovvarna och gått i skogen och jag är alldeles svettig! Hade ändå bara kofta på mig. Iofs gick vi inte på stigen så det var mkt upp och ner men värmen gjorde sitt också! Måste ju tvätta så ofta om man ska svettas så mkt varje gång ;) Eller så blir det att ta på träningskläderna på en gång istället!
Appro på träning är jag sugen på gymmet idag! Har ju inte vart där sen i onsdags men det känns som evigheter (det är väl en bra känsla? att man faktistk vill dit) Tror jag tar Pavilions i Horsham så kan jag ligga lite i solen efteråt också.

Först ska jag käka lite, kanske får jag med C (dottern) in till horsham, hon har ju lov men sitter mest inne framför datorn hela dagarna.
Ska ladda upp bilderna nu!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0