cheese

Jag är helt galet slut efter träningen idag! orkar inte ens lyfta mina armar...
Skorna var inte så mkt problem, efter uppvärmning på löpbandet kändes dom knappt så dom kan jag fortsätta ha!
Jag ska försöka komma iväg till gymmet så ofta jag bara kan - vilket borde bli väldigt ofta. Sen får vi se om det fungerar det här. Beach 2011 here i come!

Så om ca...4 månader så får vi se, då ska det förhoppningsvis synas och kännas! Speciellt om jag får börja rida hästen också, då kan jag fara dit efter gymmet! :) Kanon!

Nä, jag ska lägga mig på altanen i värmen och kika på ett gossip avsnitt innan jag börjar plugga matten. For förbi tescos och köpte ett mattehäfte idag så nu har jag tyvärr inga ursäkter kvar. Bit i det sura äpplet.



/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

starta lite försiktigt så du orkar hålla ut;-) /mami

2011-03-09 @ 18:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0