Bikt

Okej, jag erkänner... det blev ingen matte. Det visade sig att ett brand new avsnitt av glee hade kommit ut och då var jag ju bara tvungen att kolla på det också!

Planen för imorgon är iaf att ta en lång promenad med hundarna (som jag ska presentera också, så ni vet vilken av dom som bajja i bakgrunden just när jag skulle ta kort) dammsuga, tanka bilen och tjäna lite extrapengar.
Det finns även andra saker jag bör ta tag i imorgon. NI som läst/läser borde ju veta vid det här laget att jag gärna skjuter allting framför mig så länge det går, tillome de roliga och bra sakerna. Varför vet jag faktiskt inte.

Iaf to do:
* Ringa Zira så jag kan komma och provrida ponnyn i helgen!
* Ringa den svenska au pairen som ska bo i byn, innan jag glömmer bort det igen!
* Söka billiga hotel i London
* Börja med matten
* Fara till gymmet

Något jag har glömt?
Förmodligen.
Får sova på saken!


Saknar <3

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du kolla buss och tåg hur vi ska ta oss ner till dorset. typ till exter eller Dorchester. /mamsen

2011-03-10 @ 09:54:14
Postat av: Tommy

Så söt!

2011-03-17 @ 10:48:12
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0