3 Mars

Att det redan är Mars är helknasigt tycker jag! Jag vet inte vars tiden tar vägen!
Jag fick ett samtal idag från Hani som förmodligen ska plugga till läkare i Edinburgh!! Snacka att jag blev avis. Det är så himla fint där, vill också plugga där ju! :) Varför inte?
Har kollat upp och dom har några program jag kan tänka mig att gå, som är ungefär som i sverige, och lika billigt som i sverige också! :) Ska ta och boka en tid med någon som har koll som kan hjälpa mig och se om det går.
Det är ju definitivt värt att kolla upp iaf, sen om det i slutändan blir karlstad eller växjö så blir det nog bra det också!
Det kommer väl sluta att jag fastnar här i GB, vilken fasa ;)

NU ska jag iväg och städa ett hus för lite pengar!! :) En bra deal :)
Bilderna kommer senare!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0