18.2

Vilken lugn dag jag haft idag, satt ganska länge och bara läste min ekonomibok innan Mike kom hem från skolan och nu har vi spelar wii :) Jag kan inte påstå att jag är vidare bra på det men roligt var det, har åkt skidor mest hela eftermiddagen!

NU far vi iväg för att käka middag med Mark and Jo och sedan far jag till Pauliina för att ha lite filmkväll!
Det blir nog väldigt mysigt :) Ser fram emot Marks berömda kycklingburgare!

Annars, jag har fått ett missat samtal från okänt nr idag vid halv tre, någon som känner igen sig?
Blir alltid lika nyfiken!!
Vem kan det va..?

xxx
/S


Kommentarer
Postat av: Anonym

whoho nu har vi bokat resa till england, vi anländer london 8 april vid 16 tiden, och åker hem den 13 vid 11. tjoho det ska bli kul. kan du kolla om vi får sova i gästrummet annars kan du väl kolla guesthouse i horsham? kramiz/ mamsen

2011-03-05 @ 13:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0