10:15

Igårkväll drog jag till gymmet med pauliina ungefär en timme och tränade lite. Mina magövningar gjorde ont pga träningsvärken jag har men det var skönt att faktiskt komma iväg och gå igenom programmet några gånger nu innan nästa tid! Känner väl ingen större skillnad än förutom att jag har ont i några muskelgrupper.
Dock tror jag att det kommer att bli skillnad när jag slutar i Juli.

FFunderar skarpt på att komma iväg nu idag också för att få det överstökat! På lördag kommer jag nog inte att gymma och jag vet inte hur det ser ut på söndag. Kasnke kan jag dra in till Pavilions i Horsham och passa på att gå till applestoren på samma gång. Ska kolla upp lite med ipaden. Om jag inte köper den samma dag den kommer ut, hur länge jag kommer måsta vänta tex.



/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0