Weekend

Så vare söndag igen!
Igår blev det gym, bastu och bio med pauliina och sabrina på dagen och sedan filmkväll med jordgubbar och annat mys på kvällen :)
Idag blev det crawley, lite shopping (!) och nu har vi just badat i regnet. Det är två familjer på besök så det är kul! Ska nog försöka dra iväg på gym ikväll.

Vet ni föresten vad jag gjorde för exakt ett år sedan idag?
Satt i Edinburgh och var ledsen över alla grejer som blev stulna!
Ja, igår var årsdagen från vår tågluff!!! Härliga minnen :)
Va konstigt det känns. Nu är det över ett år sedan jag bodde hemma och hade en normal vardag.


Detta var däremot sista dagen på tågluffen, det var typ den enda bilden jag hittade.... allt annat e på min andra dator :(

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0