Veckan som vart!

Vi kan ju börja med onsdag:

Brudarna kom vid ett så jag plockade upp dom från gatwick och så drog vi in till Horsham. Satte oss och käka lite glass i parken! Kunde inte stanna så länge eftersom jag hade PT timme så dom fick springa runt själva ett tag....
Onsdag kväll käkade vi middag med familjen och låg i rummet och snackade! Alla var ganska trötta så det blev inte så himla sent, skulle ju jobba heldag på torsdagen också!

Torsdag:
Va gjorde vi på torsdag? Jo, Brudrna drog in till London för lite shopping och jag stannade hemma och pulade på, skulle ju hämta från skolan och laga middag och sånt eftersom Louise jobbade sent.

Fredag:

På fredagen drog vi in till Guildford på dagen och gick runt i lite affärer, käkade och hade det mysigt! Behövde ju inte jobba så himla mkt vilket var skönt!
På kvällen mötte vi upp pauliina och gick ut i Horsham, vilken lyckad kväll! Galet mysigt och kul hade vi!

Vi dansade och sjöng och hade det superkul!

Lördag:
Då var jag hundvakt så kunde inte riktigt ta mig någonvart så brudarna fick fara in till London själv medans jag stannade kvar och städade huset. Mötte upp dom senare för kvällen för utgång i London, och vilken utgång!!


Underbar kväll med underbara människor helt enkelt.
Vi gick inte riktigt och la oss den kvällen, eller jag sov väl någon timme el två men jag hade tur.
så, därför såg vi ut såhär på söndagen:


Vi hade väl inte så mkt energi till att göra så mkt så vi strosade runt på camden market och käkade lite mat innan vi drog hem, väldigt tidigt! Vi kom väl hem vid 5 på eftermiddagen och bestämde oss för att det fick bli godis till middag

Men vid sex - sju tiden slocknade vi, alla i samma rum. Vaknade mitt i natten av att jag låg med alla kläder i deras rum och sov så himla skönt. Synd att jag skulle jobba på måndagen så jag var tvungen att hoppa över till mitt kalla rum eftersom min mobil var där. Den natten sov vi typ 14 h eller nått sånt galet!

Måndag:
Gick up vid sju och gjorde mina morgonsysslor och sedan behövde inte jag jobba mer pga bankholiday så jag följde med brudarna till London ännu en gång.

Vi låg i solen och njöt och gick lite i affärer innan vi slutade på en resturang där vi hämtade upp tove för att dra hem, blev lite för sent för min del eftersom jag jobbade dagen efter och brudarna skulle upp tidigt för att hinna till flyget! Men det var ändå mysigt. Låg och tittade på alla bilder och skrattade ett tag innan vi somnade! Vilken härlig helg!

Det var den veckan! PLaner har vi också så det var absolut inte den sista gången ;)



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0