Time for some PT

Yäy, äntligen tisdag igen! Det betyder PT tid och det har jag längtat efter. Sist körde vi massa roliga kickboxningsövningar så jag hoppas att vi kör mer sånt idag!!
Efter gymmet ska jag fortsätta läsa min bok. The sergeon. Har bara hunnit ca 30 sidor än men den har potential. Är då inte uttråkad än så länge.

Idag går jag runt och tänker på den svenska sommaren (och vintern) och jag hoppas jag hinner hem iår och få andas lite svensk luft igen! Annars får jag ta lite semester eller något.


Tex att träffa lillskorven <3

/S

Kommentarer
Postat av: Anita

Vicken lillkorv? menar du STOR-korven. Den svartbruna med det lilla huvet och den giganstiska kroppen som nu är satt i bantningskur IGEN::::

2011-06-28 @ 20:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0