Saturday - I love u

Idag har det vart fullt upp här i England!
Fick gå upp tidigt imorse för att dra iväg och rida, halv nio skulle jag va där men det tar en halvtimme att bara ta sig dit, om man sedan räknar in hur länge jag behöver för att vakna till liv blev det ganska så tidigt iaf!

Jag har ju börjat rida en frieserhäst ( som är helt otroligt vacker) några gånger i veckan!  hittills bara vart där två gånger men ska dit på onsdag igen! :) Dom är egentligen vagnshästar men går att rida iaf, inte så jättekul att rida runt på ridbanan men härligt att få komma ut i skogen igen! Det är fyra hästar på gården varav tre frieser och en ponny, tanken är väl att jag ska få rida två av frieserhästarna, följa med när dom är ute och kör vagn och kasnke få köra ponnyn också! Jag tror det kommer bli jättekul!
Första gången jag var där i tisdagskväll så pekade hon bara vilken hästa det var och gav mig helt fria tyglar!
Så himla skönt vare!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0