Röd som en räka

Igår skulle jag hämta upp Jutta, en ny finsk tjej som har kommit tillbaka hit till Rudgwick för att hjälpa till hemma hos Pauliina, och vi skulle dra in till parken vid 11. Väderprognos såg lovande ut.
Vad gör jag? Jo, vaknar upp klockan tio i tolv! Har väl knappt sovit så länge tidigare. Speciellt inte i det här huset då man vaknar senast åtta för alla går upp så himla tidigt och lever rövare.

Men plötsligt fick jag för mig att inte höra när familjen gick upp och drog till kyrkan. 9 h sömn. Det kasnke jag behövde efter en natt på dansgolvet.

Iaf, vid 12 drog vi in och käkade lite lunch i parken, låg och pratade och lyssnade på musik. Eftersom jag glömde solskyddet så var det väl inte mer än rätt att jag brände mig, spec på bröstkorgen och i ansiktet. Hohoho va festligt det såg ut. Sedan drog vi hem och svalkade av oss i poolen ett tag också, riktigt skönt!

Idag är det ännu varmare och min färg har lugnat ner sig lite, men det kan nog vara bra att det är städdag idag och jag inte har så mkt tid att ligga och bränna mig ännu mer.
Tar igen det lite imorgon istället!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0