Regnregnregn

Nu har regnperioden dragit igång på allvar. Regnat konstant sen i går och mkt också! Speciellt igårkväll!
Fast det var ju som mysigt att gå av tåget på dorkings tågstation alldeles ensam i regnet och sedan köra hem med snattret på rutan. Jag gillar ju ändå regnet!
Mindre kul är det ju när man ska gå ut med hundarna idag, men jag hoppas att det blir något uppehåll då jag kan passa på!

Igår drog jag in till London, glömde mobilen och fick tilbringa 4 h på tåget och ytterligare några i tunnelbanan men jag fick ju träffa sandra, läsa ut en bok och slippa sitta inne på mitt rum så det var en värd dag!

Idag är det städdag, alltid lika tråkigt och drygt. Speciellt innan man har kommit igång och vet att jag inte är klar förrän om typ 4h... Men körde igång med köket imorse så 20 min är redan gjorda!



/S

Kommentarer
Postat av: anita

hoppas du hade trevligt i london iaf.

var så roligt att få prata med dig en stund i går.

saknar dig

kramiz

2011-06-06 @ 22:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0