PT

Min PT idag var kanonkul och superbra! Körde mkt boxning vilket tar bra på både kondis och lite muskler också!
Märker att jag orkar hålla igång mkt bättre och att jag återhämtar mig efter övningarna mkt snabbare än förut! Så visst blire resultat!
Till och med min klocka har gått och blivit för stor... :S Måste korta bandet, för nu kan jag snurra runt den runt handleden och det är så himla störande! Min klocka har gått sönder också, saknar en bit, undrar om jag hade en ett eller tvåårig försäkring på klockan?! Det aksnek är värt att kolla upp, annars måste jag köpa en ny :( Älskade klocka!!
Iaf, PT. Det är helt klart värt pengarna så jag ska försöka hålla igång med det när jag flyttar till nästa ställe, vars det än blir.

Efter PTn tog jag en långprommis med hundarna också. Det var skönt eftersom mina muskler redan hunnit bli lite småstela.... :P Här gåre fort.

Nu har jag iaf käkat klart och gjort klart köket och ska lägga mig i sängen och kolla på glee.
Blir en tidig kväll så jag orkar upp imorgon. 8 h sömn e ju ett måste ;)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0