Powerwalk with dogs

Eftersom dottern ångrade sig så blev det jag som fick ta ut hundarna idag, inte mig emot egentligen. Hellre idag än strålande solsken iaf, då svettas man ju ihjäl!!
Men, iaf... Tog på mig träningskläderna för tänkte svettas lite iaf och det slutade med en liten jogginrunda, blev så taggad!
Det gick inte fort, men det var nedför och uppför och lerigt och stubbigt (alltså fullt med grenar och träd över stigen) så det blev ju som en liten hinderbana :) Jag som trott att jag inte kan springa alls. Det gick ju faktiskt bra, inte lika bra som dom som springer regelbundet kasnke men kasnke jag kan börja lite smått när jag ändå går ut med hundarna... Så man får in rutinen. Ja, vi får se hur länge det här håller. Jag gissar en vecka.
Eller till imorgon.
För imorgon har jag PT och efter PT har jag alltid träningsvärk.
Med träningsvärk vill jag inte ens gå eller resa mig upp ur sängläge.
Så önska mig lycka till. Det behöver jag nog!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0