Onsdag!

Träningsvärk!!
Igår på PT körde vi mkt armar/överkropp och det känns idag! speciellt rygg/nacke.
Känner även vader lite och det är lite skumt eftersom vi inte körde så mkt ben... Men iofs så körde vi kickboxning/boxning i 30 min vilket innebär sparkar och hoppa runt, det kanske var det då? Måste ju vart.
Riktigt jobbigt var det, förstår inte hur man orkar hoppa runt så i en hel timme. 20 kickar och jag kroknade. Då orkade jag inte ens hoppa när jag skulle byta ben längre... haha usch va ofit jag kände mig då!
Men det blir vl bättre, ju mer jag tränar på det så blir ju kroppen van det också.

Idag är det fint väder igen! Jag och levke (den tidigare au pairen som är och hälsar på) ska kasnke gå på national trust idag och kolla. Har aldrig vart så det blir kul, har ju mitt medlemskap till juli så!

Sen blir det nog gymmet ikväll, mina ben och abs behöver tränas!!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0