Jag drömde...

en dröm om Joey inatt, att jag kom hem till sverige och skulle flytta in i ett eget hus. Skulle just hämta Joey hemma i sävar med bilen (som föresten var nisse!)
Joey var då inte liten längre och liknade istället en blandning mellan doberman, rottis och labbe, fast med dp:n drag. Så det var garanterat Joe. Mer som en mellanpincher kanske.
Han var då fin. Och det var som om han äntligen hade vuxit upp från att vara en dvärghund som valp.
Det var lite smålulligt.

Så va säger det? Att jag saaaaaknar Joe!
Och tydligen har han gått å blitt fet igen :P

/S

Kommentarer
Postat av: Anita

hehe, klart du saknar joey, men drömde du inte om din snälla mamma då? :-(

joe är inte såå fet, jag kanske överdrev en smula. Lite småmullig är han, men det går ju fort att få bort.:-)

2011-06-30 @ 09:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0