Im a little drunk and i need u now...

Så var vardagen tillbaka efter en underbar vecka med brudarna.
Ikväll har det tagits ett kvällsdopp i poolen (det vara bara 27 grader så lite kyligt var det allt) och käkar go mat.
Imorgon är det fredag och då kommer jag ha lite mer tid över pga Louise inte jobbar. Det är ju half term så båda barnen är hemma heltid.

Berättar om helgen som vart en annan gång, kasnke imorgon, när jag inte är så himla trött!
Nu ska jag kolla på en film och sova. Jag är utråkad till max...

/S

Kommentarer
Postat av: Sandra

Baara 27 grader? Haha lite bortskämd har du allt blivit;p Har verkligen haft en sjukt underbar vecka i England med dig, Tove och Ingrid. Och det som gör mig så jävla glad är att det kommer bli en massa fler :D Iiih

2011-06-03 @ 13:01:01
Postat av: Boobie

Jag håller med dig sandra! BARA 27 grader?? Att vi missade de varma vädret... Men det kommer fler resor inom kort! :D Kramar

2011-06-04 @ 11:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0