Depp

Jag har nog kommit in i en depperiod. Inte deprimerad på riktigt men bara allmänt låg.
Jag vet att jag går runt och ser arg ut utan att jag vill det, men det är ju så svårt att skratta och le när man inte känner sig glad!
Jag har nog tränat för lite den senaste tiden. Man mår ju bättre när man tränar.
Då tycker jag ju att jag är bra och att jag faktiskt kan göra nånting med mitt liv.
Inte som nu, duger inte till nånting.

Hoppas det går över snart. Kasnke är det pms eller något som spökar. Då känner man väl sig värdelös också?
Suck. Konstigt att man kan vara nere när man har det så himla bra! Till och med solen är framme igen!

/S

Kommentarer
Postat av: anita

hej gumman, man måste nog vara låg ibland för att uppskatta att man kan vara glad större delen av tiden:-) Det går över ska du se, köp en bit mörk choklad det hjälper :-)

kramiz

2011-06-07 @ 11:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0