Torsdag

Sista dagen innan familjen drar iväg och jag får lite "semester"
Så himla skönt det ska bli att få sova, laga min egen mat och andas lite, tills på tisdag då jag ska vara "Barvakt" åt en annan tysk au pair som familjen har kontakt med.
Det blir nog kul men jag såg verkligen fram emot en ledig vecka helt ensam.

AJA, det blir nog bra, hon och hennes pojkvän undrar om jag vill komma med på en liten tripp någonstans nästa helg, alltså när familjen kommer tillbaka och det vore ju kul! Och eftersom vi har massor med folk på besök då så skulle ju det funka ganska bra, då skulle tillochmed alla få plats!
Så vi får se hur det blir!

Idag jobbar Louise sent och Cat är i Horsham till sent ikväll så jag och Michael är helt ensamma hela dagen!
Vi har varit och städat och käkat lunch, nu snart ska vi städa min bil, så vi har något att göra!
Städade ju våra rum igår ochd det tyckte han var jätteroligt, alltså att städa mitt rum. Måste ju alltså passa på!

Längtar till september!



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0