Sweat

Har nästan tagit ledig idag och surrat med pauliina, ringt på en lägenhet i London och tog en lång, blöt prommis med hundarna! Riktigt härlig dag alltså :)
Ingen strykning blev dock gjord så det måste jag göra imorgon!

Jo, drog en vända till gymmet och körde på, svettades till och med på armarna, det bara rann om ni nu ville veta det.... Men det var härligt, har ju inte vart på gymmet sen förra tisdagen då jag hade PT så det var verkligen dax, har en vecka kvar till nästa gång också så jag ska nog hinna med några gånger till hoppas jag!

Men nu ska jag ta och sova, blev för sent igår och jag orkar inte en till sen kväll. Måste ju återhämta mig från helgens fasoner ;) och ladda för nästa!



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0