Så var det över

3 härliga dagar helt ensam, nästan så man kan vänja sig. Lycka att det varit fint väder också!
Men nu äre kört. Idag hämtar jag den tyska tjejen som ska komma hit och hälsa på och vips blir det nog lite annorlunda. Vet inte hur länge hon stannar här men kaske en vecka eller nått! Vi får se.

Innan jag hämtar henne måste jag städa lite här, vill städa på torsdag eller fredag också så allting är fint och rent när familjen kommer hem men lite kan jag ju börja med, först och främst packa undan alla mina grejer som jag dragit fram :P alltid en början!

Ikväll käkar vi middag på giraffe med en massa folk! Ska bli nice. Sista gången innan de far hem imorgon :(
Sen till helgen blir det nog London igen, musikal och träffa ylva innan hon far hem, håller tummarna tt Hanna är ledig någon dag också men det är väl tyvärr att hoppas på för mycket.

Så, nu måste jag slita mig från nyheterna om norge och börja plocka skräp.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0