Jag har ju en blogg också!

Hej igen!
Har haft så mkt att göra den senaste veckan att jag helt glömt bort att jag faktiskt har en blogg att uppdatera!
M har gått på sommarlov. Det innebär långa och många dagar ensam med honom, vilket kan bli lite mkt ibland. Men det går ändå bra, har nog gått och blivit lite bortskämd att gå runt här och inte behöva göra så mkt...
Hur ska det gå när jag ska fixa ett nytt jobb?

Förra helgen var pauliinas leaving party! Superskoj, lätt en av de bästa kvällarna även fast det blev lite sömn för min del. I helgen är det leavingparty för Marie och Sabrina som jag tyvärr inte kan gå på eftersom planen är att dra till London! Hoppas de har kul iaf, för det ska då jag ha!

Regnet har kommit tillbaka nu också, s¨det blir två ruggiga dagar i huvudstaden men det blir nog supermysigt ändå!


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0