Jag blir gaaaaalen!!

Kollar runt på utbildningar men vet ärligt inte vad jag ska ta mig till, är ju inte bättre att mina skitbetyg inte riktigt räcker till heller. Om jag bara hade vetat det när jag gick i skolan.
Jag får väl nöja mig med en dålig utbildning och sitta på ett tråkigt kontor med minilön resten av livet då.
Ja, jag är lite depp nu.

Önskar väl att jag vart lite smartare och pluggat när jag gick i skolan, önksar jag visste exakt vad jag var bra på och vad jag ville göra med mitt liv. Önskar också att någon ger mig ett toppjobb som jag passar perfekt som... Allternativt ger mig en lottovinst med massa miljoner som jag kan köpa aktier för, på skoj alltså.
Men nee, jag har bara mig själv att skylla och det är bara jag som kan göra det bästa av vad jag har.
Frågan är hur...

/S

Kommentarer
Postat av: Malin

Vet hur det känns, dock har jag inga direkta dåliga betyg, men allt jag vill bli är så himla populärt eller så måste man ha gått natur. tex djursjukskötare över 21 i betyg, amen visst det har ju många xD. Men tillslut hittade jag i halmstad som inte så många ahr hört talas om, och jag kommer ganska säkert in till hösten =), så nu kan jag få plugga om mina djur o natur :D. Men det tar tid att hitta, och man får leta på ställen man inte tänkt på innan. Du aknske får kolla i england ;)

2011-07-06 @ 09:04:51
Postat av: Anita

du har fått ett brev från blekinge tekniska högskola i Karlskrona, att du sökt dit, de skulle ringa dig inom kort. Det känns då för mig som en jättebra utbildning. och du har INTE så dåliga betyg sandra, du har bra betyg!

kramar

2011-07-06 @ 20:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0